معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبر داد؛
افزوده شدن 2 خدمت جدید به سامانه ملی 190
.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از
ایجاد امکان پاسخگویی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایت های مردمی در خصوص برنامه پزشک خانواده و قانون جوانی جمعیت خبر
داد.
به گزارش روابط عمومی
معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «عباس رضاییان زاده» گفت: سامانه رسیدگی به
شکایات مردمی 190 مستقر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی
و با حضور تمام وقت کارشناسان، آماده دریافت و رسیدگی فوری به پزسش ها، پیشنهادات و شکایات شهروندان در
سراسر کشور است.
او گفت: سامانه
رایگان 190 دارای داخلی های «طرح شکایت و مشکلات مربوط به اورژانس 115»، «ارائه مشکلات
در زمینه بهداشت محیط»، «بهداشت حرفهای» و «طب کار»، «دریافت مشاوره دارویی یا اعلام
مشکلات تامین دارویی»، «طرح مشکلات مربوط به پذیرش و رسیدگی به بیمار» و «طرح شکایات
دریافتی پزشکان یا مراکز بهداشتی درمانی» است.
به گفته دکتر رضائیان
زاده، با تلاش های صورت گرفته امکان پاسخگوئی به پرسش ها، پیشنهادات و ثبت شکایات و انتقادات مردمی در اجرای قانون
جوانی جمعیت و برنامه پزشک خانواده در سامانه ملی 190 فراهم شده است.
معاون بهداشت دانشگاه
علوم پزشکی شیراز گفت: مردم استان فارس می توانند مسایل خود را درباره اجرای قانون
حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، از طریق خط 6 سامانه 190 با مسوولان این حوزه در
میان بگذارند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و نتیجه به آنان اعلام شود.
او ادامه داد: مردم می توانند پرسش ها، پیشنهادات و انتقادات و شکایات خود را درباره برنامه پزشک خانواده، از طریق خط 2
سامانه ملی 190 ثبت و پیگیری کنند./ابوذر کشاورزی
پایان خبر
نظر دهید